未命名.jpg

你想挖掘你內心的寶藏嗎?

Where Can You Find the Riches?

 

你甚至不需要藏寶圖,就能在這個藏寶箱中找到要送給你的心靈寶藏!

當你打開這個小小的藏寶箱時,屬於你的內在寶藏即將揭曉!

若你想知道2011年宇宙要分送給你的寶藏是什麼的話,限量45個福藏寶箱讓你農曆年有個新氣象。

P1245659.JPG

167944_10150125579696355_573151354_8353545_6110352_n.jpg

P1075651.JPG  

★活動時間★

2011.1.24~2011.2.11

★參加資格★

必須成為 『零阻力教育企業』的粉絲

★參加方式★

1.按"讚“加入『零阻力教育企業』粉絲專頁

2.大聲留言
我要【心想事成、身體健康、迎春接福】!!!

3.將活動訊息發佈到個人塗鴉牆上

4.按下【參加抽獎】 獲得抽獎序號, 就可以了^^

http://www.facebook.com/zeroresistance9999#!/zeroresistance9999?v=app_167110672433

★獎項★

-->參加就『心靈福寶』*45小箱 (一箱價值NT.999),有45個幸運兒可以免費獲獎!


1.美國空運來台寶藏箱,內含一枚金幣,送到你手上時會還會給你兩支鑰匙自行打開。

2.內有免寶寶紅包袋,上面隨機有三種字樣「心想事成、身體健康、迎春接福」!

3.內有「表現優異」、「幹的好!」獎狀糖果,讓您揚眉「兔」氣!

4.45個藏寶箱中,只有1個裡面有《力量The Power》實體書1本(可附簽名,不過此項贈品要等書正式上世才能寄給幸福兒^^!)

5.紅包袋更有中英對照《富裕心念卡》,為【秘密】2【力量The Power】譯者SHILA在其歐式心靈閣樓上為大家抽出的45組祝福語,每個人會抽到專屬於你自己的:

(1)我吸引金錢、繁榮與豐盛的磁力不斷增加。I am increasingly magnetic to money, prosperity, and abundance.
(2)我在身邊環繞能顯示我的活力與能量的事物。I surround myself with things that reflect my aliveness and energy.
(3)我盡力用我的言語和行為服務別人。I serve others to the best of my ability in all I say and do.
(4)我用每件我做的事情讓自己感到光榮。I honor myself in everything I do.
(5)我總是處於天時地利之中。I am always in the right place at the right time.
(6)人們重視並尊重我的工作。People value and honor my work.
(7)我是豐盛的源頭。 I am the source of my abundance.
(8) 我珍貴的才藝和天賦是我擁有的財富。I have a wealth of valuable skills and talents.
(9)我對自己慷慨大方。I give generously to myself.
(10)我是無限的存有,我能創造我想要的一切。I am an unlimited being. I can create anything I want.
(11)我是個特殊、獨特的人。I am a special, unique person.
(12) 我創造的事情比我想像中的更好。The things I create are even better than I imagine them to be.
(13)我用能量來創造,好事總是輕易地來到。I create what I want with energy. Good things come to me easily.
(14) 我順隨能量而動,我明白發生的每一件事情都為了給我更高的益處。I flow with the current. I know that everything happens for my higher good.
(15)我聽從心的智慧。I listen to the wisdom of my heart.
(16)我相信每一件事都在適當的時間,以最美好的方式發生。I trust that everything comes at the perfect time and in the perfect way.
(17) 我專注於喜愛的事物而吸引它出現。I focus on what I love and thus draw it to me.
(18) 我知道我喜愛什麼,我做我喜愛的事。I know what I love to do and I do it.
(19) 我總是給出最好的。I always give my best.
(20) 我讓我的思考與夢想天馬行空,毫無限制。I allow myself to think and dream in unlimited ways.
(21) 當我踏上道途,我被豐富地供給所需的一切。I am abundantly provided for as I follow my path.
(22) 我開放去接受。I am open to receive.
(23) 我每天用行動展現愛。I demonstrate love with action every day.
(24) 我透過向內觀照而非向外尋求,找到我的人生志業。I find my life’s work by looking within rather than without.
(25) 我凝聚能量對準我的目標。My energy is focused and directed toward my goals.
(26) 我送愛給恐懼。 恐懼就是我的內在等待被愛的地方。I send love to my fears. My fears are the places within me that await my love.
(27) 我選擇帶給我活力與成長的信念。I choose beliefs that bring me aliveness and growth.
(28) 我能夠心想事成。I can have what I want.
(29) 我透過喜悅、活力和愛自己來創造財富與豐盛。I create money and abundance through joy, aliveness, and self-love.
(30) 我活在豐盛的世界,我的宇宙一切美好。I live in an abundant world. All is perfect in my universe.
(31) 我送出祝福期望別人更加豐盛。I send others thoughts of their increased prosperity.
(32)我原諒自己,知道我已經盡力做好一切。I forgive myself, knowing that I did the best I knew how at the time.
(33)我花的每一分錢都增加社會的財富,它會倍增回到我身邊。All the money I spend enriches society and comes back to me multiplied.
(34) 我現在就擁有理想的生活。I now have my ideal life.
(35) 我的財富是等待命令為我在生活中創造美好的能量。All my money is energy awaiting my command to create good in my life.
(36) 我送出的禮物能夠帶給別人好處和力量。Every gift I give serves and empowers other people.
(37) 我總是幫助別人成為贏家,別人贏了,我也贏了。I always look for ways to make the other person a winner; as I help others win, I win as well.
(38) 我遵循我最大的快樂而行。I follow my highest joy.
(39) 我總是收入大於支出。I always have more money coming in than going out.
(40) 我的繁榮富足也讓別人富足。My prosperity prospers others.
(41) 我的道途與人生志業是我最優先的要務。My path and life’s work are my highest priorities.
(42) 我的存款像磁鐵一般為我吸引更多財富。My savings act as a magnet to draw more money.
(43) 我要做出一項獨特、特別的貢獻。I have a unique, special contribution to make.
(44)我遵從我的心。I follow my heart.
(45)宇宙是安全、豐盛與友善的。The universe is safe, abundant, and friendly.

★通知辦法★

活動將於2/11日(五)晚上9:00隨機抽出並寄出通知,請各位粉絲要注意信箱歐!!

http://www.facebook.com/zeroresistance9999#!/zeroresistance9999?v=app_167110672433


★注意事項★

1. 本活動每人限一次抽獎機會。
2. 所有贈品以實物為主,無法折抵現金。
3. 本活動獎項寄送地區僅限台、澎、金、馬地區。
4. 『零阻力教育企業』保留活動內容更動之權力

您想知道2011年跟宇宙要給您的祝福是什麼嗎?

現在立刻加入『零阻力教育企業』粉絲專頁

抽一箱《心靈福寶》、讓你人生零阻力吧!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    richwomen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()